Представяме ви PALOMA BARCELÓ

Представяме ви PALOMA BARCELÓ

Историята на марката започва през 1960 г., когато Мануел Барсело основава Cosí Cosí Footwear и открива първата си фабрика в Елче, един от водещите производствени центрове в района около Аликанте. Не само уменията им в занаятчийството превръщат семейство Barceló в лидер в производството на ръчно изработени въжета и плетеници, а и непрестанната енергия на основателя на компанията, който разбира, че пълният контрол върху производствения процес е ключът към постигането на високите постижения. Успешно привлича вниманието на известни международни марки, като осигурява договори за производство на техните еспадрили, модели на платформа и иновативни дизайни. Образец на занаятчийско умение и ексклузивност.



Няколко години по-късно, вдъхновен от баща си, Мануел Барсело-младши поставя основите на марката, както е известна днес. Вдъхвайки нов живот в наследството на баща си, той излиза с нови техники за използване на юта, коноп и рафии и продължава да проектира нови модели с интригуващи платформи, токчета и материали, създавайки уникален стил на обувките. Неговите дизайни са изложени по витрини в цяла Европа, Америка и Азия, както и в собствените магазини на марката в Мадрид, Валенсия, Пуерто Банус и Барселона, общо пет магазина в Испания и в Ла Специя, Италия.

Името на марката PALOMA BARCELÓ съвпада с раждането на дъщерята на основателя и креативен директор Мануел Барсело. Това събитие въздейства дълбоко на дизайнера и докато той продължава да разработва колекции за многобройни международни марки, започва да разработва своя собствена марка обувки за жена, каквато той си представя да бъде неговата дъщеря – различна и стилна. Ето как се появява PALOMA BARCELÓ.

Идентичността на PALOMA BARCELÓ се развива през годините, но никога не забравя корените си. Отличителен стил, който сезон след сезон съчетава силна иновативна тенденция с дълбоко вкоренен средиземноморски дух. Противоположни характеристики, които оформят същността на марката.



Философия

Със своята ясно дефинирана идентичност и позициониране, марката се харесва на клиентска база, която се интересува от дизайн, но е и също така взискателна и със силно желание да бъде различена. Paloma Barceló се основава на усет, без да пренебрегва усещането за традиция и твърдия ангажимент към модерното.

Дизайнът на Paloma Barceló съчетава естетика, архетип и емоция, които непрекъснато се проектират като силно индивидуално чувство към същността на бранда. Модерна, секси, предизвикваща страсти и афинитет към своите модели, марката е такава, заради смелостта на дизайнера, който предлага изненадващи цветове и форми, както и убедителна функционалност.




Премиум качество

Най-високо качество, като съществено изискване: при проектиране, подбор на материали, обработка, разпространение, представяне и услуги. Продуктът трябва да бъде благороден, дълготраен и перфектен. В Paloma Barceló трябва да се поддържа качество по цялата изходна верига. Модерността, авангардното докосване и приливa на ексцентричност, придават на марката изразителното въздействие.

Културата на марката е в предисторията й и ангажимента към клиента. Фокусът е от съществено значение. Той изисква размисъл, страст към изкуството и културата и намирането на нови начини за разработване на дизайни. Осъзнаване на традицията, уважението към културните ценности, любовта към естетиката и същественото, това е, което характеризира всички колекции на Paloma Barceló.